hemma

igår landade vi på svensk mark igen. kändes skittrist rätt ut sagt. efter 5 veckor i grekland känns lite extra surt...man har ju för tusan vant sig med allt!
vi tog 07 båten över till rhodos. sen taxi till flygplatsen. allt gick bra, kim var som vanligt lite rädd inför start och landning.... haha..nä usch. inge kul med flygrädsla.
kims mamma hämtade oss vid skavsta och sen åkte vi ut till garaget för att hämta kims bil. SOM såklart hade slut på batteriet så tobbe kom till undsättning. danne tittade förbi också och bjöd in oss till kräftskiva på fredag. iaf något att se fram emot!
när vi hade fått igång bilen åkte vi ut till nykvarn. vi ska bo här tills på söndag. för att våra lägenheter håller på att göras om. det blev hemmagjorda hamburgare med allt där till. gott var det, sen kladdkaka till efterrätt. vi satt på altanen och myste hela kvällen, kollade på sista avsnittet av allsången och bara pratade om sommaren.
vi gick o la oss ganska tidigt, var trötta efter en dags resande...satt på en film.. Blitz tror jag den hette. ganska blodig. jag försökte hålla mig vaken till slutet, men somnade typ de sista 10 min.
idag vaknade jag runt 9, åt frukost ute i solen med tilde. alla andra jobbar. förutom lucas som är i tälje och skejtar.
vi ska väl hänga här hemma idag, bada lite pool om vädret är okej.
på fredag börjar jag jobba igen. känns bra att börja med en "kort" vecka =)
hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0