äntligen onsdag

dagen är kommen. i 3 veckor har jag längtat.

idag har vi städat huset, tvättmaskinen går på högvarv. jag o cecilia gick ner till stranden någon timma och mötte upp alla de övriga. det gick jättestora vågor idag, det är ju så jädrans kul och bara flyga runt där under vattnet när vågen kommer. man får 1 liter sand i håret, och hänger överallt. bikinin sitter lite hej kom och hjälp mig och när man äntligen tror att man står stadigt så kommer en ny våg och drar med en. vi skrattade så vi inte kunde stå upp. manoliz tappa badbrallorna och theo surfade in så han kom upp på land som en strandad säl. niki och cecilia hade väldiga problem med bikiniöverdelarna och georgoes shorts bubblade upp...haha

nu ska jag hoppa in i duschen och försöka få bort all sand.

vi tar 20.30 båten över till kos ikväll tillsammans med theo och hannes. vi ska äta middag i mastichari, camilla och malin ska också joina. kim,gurra, jelena o tobbe landar runt 02.tiden, sen tar vi båten över till kalymnos igen.

fan va jag är glad att de kommer!!! kommer bli en helt fantastik vecka =)

hejvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0