ONSDAG

godmorgon här sitter jag och njuter med en frukost. jag har mycket att göra idag. men just nu känner jag ingen stress. allt känns sådär utomordentligt bra.
ska snart hoppa in i duschen och göra mig till människa. jag ska ner till stan och lämna lite lampor. så ska jag även gå på jakt efter påskpresenter och ett par skidglajjor. kan verkligen inte dra till Åre utan glajjor.
sen ska jag till brunnsäng och hämta tvätt och andra prylar som behövs i backen. grannen cecilia ska bjuda på lunch i solen...ett parti tavli hinner vi säkert med också.
vid 4 tiden ska vi möta upp resten av Åre-gänget. handling på ica och systemet. vi har bestämt att vi ska grilla 2 kvällar och käka tacos en kväll. (ser på smhi att det  kan bli rätt najs väder)
resten av dagen /kvällen blir lugn...packa...försöka somna tidigt, kl 02 drar vi iväg! jag har paxat för att sova=)

jag är supertaggad!

puss o hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0