ikväll gäller det!

om inte ssk vinner ikväll åker de ut. hej då elitserien. egentligen är jag så besviken över den här säsongen så jag vill att de ska åka ner för att de förtjänar det. men okej, mitt hjärta vill ju innerst inne att de ska få stanna kvar. 19.00 börjar alltså matchen i axa. jag kommer vara där...och resten av tälje också för den delen. de är visst gratis ikväll.

igår efter jobbet lagade jag o cilla tacos. det blev sådär äckligt gott så man inte kunde sluta äta.

nina, jonas och barnen har åkt till Paris idag, så jag ska flytta ut till nykvarn några dagar för att vara hus och kattvakt. det ska bli kul. en fördel är ju också att jag kommer ca en kvart närmare jobbet ;)
ikväll efter hockeyn händer det väl inte så mycket. middag står väl på schemat.
imorgon kväll får jag besök. cecilia o becky kommer på middag. vi ska sitta i uterummet, äta pasta och dricka vin. känner på mig att det kommer bli en riktig skvaller kväll. skönt med sovsällskap också.

nä nu ska jag sminka till mig lite så jag inte ser ut som en kärring.
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0