5 april

okej, mycket har hänt...var ska jag börja?

mamma, pappa och wilma har åkt till hemmet i grekland igen. de har fullt upp. bla så byggs huset ut. min syster maria ska få ett eget rum. som vi ser på bilden har de kommit en ganska bra bit på vägen.


så nu känns det sådär konstigt igen...att vara utan alla. helt plötsligt försvinner de som jag träffar och pratar med varje dag. men vi ses i juli igen... då förväntar jag mig att allt är klart!

mer? jo jag har flyttat hem igen. till täppgatan. jag älskar den lägenheten och nu är jag där för att stanna (känns det som)
cecilia är hemma från thailand. eller hemma och hemma, hon åker fram och tillbaka till danmark för att gå chefskola. men i helgen som var fick jag ha henne hemma. då hade vi förfest hos mig med bla, gurra, martin, kim, micke, hampus, sebbe o linda. väldans trevligt. avslutade på berget.

igår efter jobbet blev jag hembjuden till linda och martin på årets första grillkväll. jelena, tobbe, kim och linda var också där (gurra kikade in en stund).
ååå vad jag har saknat grill. majs, entrecote, massa sallad, såser, fetaost och GOTT rött vin. fan det gjorde verkligen min dag...min vecka. super najs. vi passade även på att boka Åre.
åker natten mot torsdag stannar till söndag. å va vi ska ha kul! fast jag måste ju erkänna att de var ett tag sen jag stod i en backe.
efter för många glas vin drog jag mig hemåt. kollade på ett avsnitt av glee och somnade mycket nöjd.

ska försöka blogga oftare, men jag har inte hunnit!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0