vilken jäkla dag

när jag tänker tillbaka på den här dagen vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. det hände så mycket skit (rätt ut sagt) hahahha

jag var helt slut efter jobbet så det blev en middag och vin på crazy town. behövde verkligen varva ner.

jag såg en spansk film igår kväll. den var jättehemsk-sorglig. religioner alltså..... jag är svag för sådana filmer. filmen handlar om cancersjuka flickan Camino. ja jag orkar typ inte beskriva mer för jag grät konstant de sista 45 min. allt kändes bara så hopplöst. 

 

just nu pratar jag med becky. vi har kommit fram till att hon är en osmart jänta som kollade på paranormal skräckisen alldeles ensam, och jonas kommer inte hem förrän kl 02. nu har hon stängt alla fönster, låst dörrarna, alla lampor är tända och har mig i andra änden av luren. synd bara att jag orkar vara hennes stöd i ca 10 min till... jag somnar snart!
aa shit asså, jag får rysningar. jag var också lite ensam när jag såg den... men inte helt. bara ensam i hjärtat.
men nu är hjärtat nästan helt. vi får väl se det kanske blir en röd-bröllops-tärna-klänning med plats för extra mycket mage för dig becca...hahhahahaha

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0