nykvarn

hej å hå, nu är jag tillbaka. åkte från viared vid tre tiden idag och kom hem halv 7.
de var så jäkla intressant möte, det var mycket nettovinst och bruttovinst och lagervärde som räknades ut. sen pratade vi även om generationsskifte, och att köpa/sälja företag. Bo Rock är helt sjukt bra på att förklara. han kan allt!
ja, nu är jag i nykvarn. jag o nina köpte med oss sushi. nu ligger jag proppmätt i sängen med ett glas rött och kollar på ssk matchen med jonas, niklas, lucas o emil. det står för tillfället 1-1. skönt att bara koppla av, imorgon är jag ledig, så jag blir nog kvar här ett tag till...och några glas till blir det välle hehe. ifs kanske jag inte ska dricka så mycket ikväll, de räcker med allt jag fick i mig igårkväll på hotellet. hahha vissa medlemmar är faktiskt helt galna. slutar aldrig att förvåna en...
ooo idol är det också... wihoo... nä ska nog gå och ta mig en chokladpudding och bli lite svullo (som lucas säger)
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0