godnatt

nu ligger jag i sängen och kollar på animalplanet. becca gick nyss härifrån, hon skulle till flamingo. själv har jag jobb imorgon. ska upp kl 8.
alltid när hon är här får vi flashbacks från förra hösten och vintern. vi gör oss alltid ordning och springer fram och tillbaka mellan speglarna med ett glas ronar i handen, lock-platt-skruv tänger ligger överallt. ipoden spelar fiskmusik och vi provar i snitt 20 klänningar var. spray överallt och en och annan shot. smirnoff north.
nu kommer det dröja innan vi kan göra detta igen, men snart så, då jävlar....!!!




hahaaaaaaaaaaaaaa

jag måste spela ett parti tavli innan jag somnar... det är absolut inte samma känsla som att sitta i grekland o spela, men jag måste erkänna..jag är fast. i love it.
längtar till cilla kommer hem så vi kan spela hela dagarna haha med en varsin frappé.

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0