en viktig dag

idag har jag tränat 1 timma på friskis. jag körde hårt med crosstrainern. jag svettades som en gris. försökte mig på ett riktigt fatburn program.. det gick ganska bra, men ska nog köra ett lättare program nästa gång. tänkte hoppa gymmet imorgon och prova på core kl 19. inte för att jag vet vad det innebär, men det är väl bara att ge upp om man inte orkar...
nu ska jag fixa ihop lite lunch, det blir kräftstjärtar med avokado.

sen ska jag gå och rösta med becca och ruben. jag längtat efter den här dagen så länge nu. och det ska bli riktigt spännnade ikväll... framför tvN. ska laga en god valmiddag ockå!!!

jag längtar tills imorgon... som fan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0