pengar är livet

visst, kärlek också, men jag gillar pengar mer. jag kan köpa kärlek för pengar hahhahaha

jag är en jävel på att spara. eller okej jag får bra hjälp, så de hamnar i rätt fonder och växer osv.  men jag trodde aldrig att jag hade kommit upp i de här!. men jag har alltid lagt undan 3000-4000 i månaden, och jag börjde jobba när jag var 17. så om vi tar snittet 3500kr x 12månader x 6 år= 252000 + räntor och vad de olika fonderna är värda. så kan de bli ganska intressanta siffror. ibland är det skönt att bara veta att de finns där. jag kanske vill ha en bmw en vacker dag. och slippa att ta lån skulle ju inte vara fel...eller köpa lägenhet och inte behöva ta lån på hela summan. börjaaa spara gott folk. pensionsspara eller nått!!! HELT KLART VÄRT DET!

det blåser som fan ute. trodde bilen skulle blåsa bort från motorvägen när jag körde hem från jobbet. men som tur var gjorde den inte det. jag har haft huvudvärk i 4 timmar nu. undrar om det är skönare att skjuta sig i huvet. det går ju iaf över då. jag har till och med proppat i mig grekalvedon. men icke sa nicke. jag ska nog ligga här och lida ett tag till...

jag är jävligt förbannad också. om inte bilen är klar i morgon kommer jag personligen se till att de aldrig mer får skicka en faktura till oss. AAAAAAAAAAAAALDRIG. jävla skitservice. jag mår illa. jag ska byta. visst vissa grejer kan ta lång tid, men kan folk inte meddela detta? säga 1 vecka 2 veckor, WHAT EVER! jag ringde dem i fredags. är bilen klar...nää det var lite strul men på måndags skulle de ringa tillbaka. tror ni att de ringde idag??? NÄÄÄÄ.
skit .eller den gången när de ringer och säger att bilen är klar, och sen när jag väl pallrat mig dit och ska köra
iväg så lyser både den ena och den andra varningslampan. då ba oj, vi måste plocka isär bilen och sen sätta ihop den och det är ganska omfattande. jo det fattar jag väl...men lite info tack!
skulle inte förvåna mig att bilen inte går igenom bilprovningen som ska göras snart. då kommer jag stämma dem.
jag måste ha en stor bil, jag ska faktisk hämta folk på arlanda i veckan. VIP folk. med vip stora resväskor. + hund.

jag är kanske lite bitter, men jag är samtidigt jäkligt glad. den här helgen kan inte bli bättre. på fredag ska jag hämta mina grekföräldrar + grekhund. på lördag ska jag åka till syrran och fira henne, det blir förfest och sen utgång. ska slagga där, och på söndag ska jag åka till arlanda igen och hämta cecilia. åå vad mycket skvalleeer!

vill bara att dagarna ska flyyyga fram nu!

godnatt

just det såg inte salt igår, dålig kvalité. såg en annan film ikväll men den får jag skriva om nån annan dag för att mitt huvud tillåter inte mer tänkande. huvudet vill bara dö.
 jag skulle vilja att tränare mårten var med mig varje dag och sa åt mig vad jag får göra och ej göra. sen såklart får gärna idol-olle sjunga peppande låtar så jag orkar ge ännu mer!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0