ni tar det nästa match ;)

fan ssk torskade. hv var bättre i 1a, men sen tycker jag faktiskt ssk var bättre... hv gjorde 2 mål i första perioden. ssk gjorde 2 snabba mål i andra, och då blev det game igen! sjukt synd att hv gjorde 2-3, annars skulle ssk lätt tagit det. sista 2 min tog ssk ut målvakten och hv gjorde 2-4 i slutsekunderna..

shiiiit va kallt det är ute nu, och det blåser! hackade tänder hela vägen hem från rinken. tog ett varmt bad när jag kom hem. skrubbade och gjorde mig ren o fin. ansiktsmask åkte på också. vardagslyx.

sen blev det 2 varmamackor framför tv,n. kollade på ett avsnitt av one tree hill. jag känner mig avslappnad och redo för 3 lediga dagar. I LIKEEEEE!!!!

imorgon ska jag försöka städa upp lite här hemma, måste vara fint tills på lördag när cilla o becca kommer på ronar träff innan vi ska parta till det =)
efter städ blir det kista, skhlm eller sthlm med cecilia. hon behöver kläder till thailand och jag är på jakt efter... jaaa klänningar kanske..

skriver mer imorgon, wilma gnäller på mig. hon vill att vi ska gå och lägga oss nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0