22 okt.

hej hej hallå där! fredag, skönt att helgen är här. jag har ätit en god middag, jag har även klämt i mig kladdkaka och pommes pinnes och sist men inte minst en flaska vitt. (inte ensam då) nu sitter jag tillbakalutad i soffan och är nöjd. jag är as nöjd. idol olle var rolig när han pratade som keno. cirkus möller är tillbaka. härlig tvkväll.
becca kom förbi för ett tag sedan, hon lånade min svarta "gå i motvind" klänning och kuta iväg till flamman. hon är nog snart tillbaka. vi ska bara mysa. ta det lugnt.

jag ska jobba imorgon. sen blir det raka vägen hem, ska fixa mig och sedan blir det middag med nina...på la cantina om jag får bestämma. jag ser verkligen fram emot mamma mia, det är londonuppsättningen vi ska se och den har ju fått väldigt bra betyg.
 
funderar på om jag ska stanna kvar i sthlm, det är läkar-fest hahah aa faktiskt, som är till för läkarstudenterna på karolinska institutet. min vän gustav är en av dem som har fixat hela festen. så det ska bli lite förfest med theo o co nära globen... känns ju väldigt otippat och kul, men jag vet liksom inte om jag pallar...känns... lite hej kom och hjälp mig, hjälp mig alltså. men jag ska inte klaga på barpriserna..Öl, vin, cider 40:-Shots 40:-Drinkar 60:-. helt okej nu när det är helgen innan löning. olika dansgolv, djs och så spelar ett balkanband. det låter ju ganska soft men jag skulle behöva en silly eller en becky för att känna mig helt hemma =)

NÄ nu är det idol igen, den där linda kan lika gärna åka...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0