uppdatering

jag är ledig idag. och krasslig på samma gång. ska stoppa i mig piller och varm choklad så halsont och hosta går över.
jag ligger och soffan och har plöjt svensson svensson filmen, och nu eva o adam...har inte så mycket roligt för mig, så jag bjuder på detta:

1. Har du ett par blåa string? - har jag säkert

2. Vem var den senaste du pussade? - petter (jag drömde om honom i natt) jag var as het i ett snyggt fodral
3.
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - noll koll på det, men det är inte många jag använder mig av

4. Gillar du nån nu? - ja
5. Vad gjorde du inatt? - hostade, sov, drömde sjuka drömmar.
6. Och i förrgår natt? - söndag-måndag... sjukt trött sov dunder tungt
7. Vad gör du innan du ska sova? - går ut med wilma, fixar mig, kryper ner i sängen och kollar på 2½men och avslutar med animal planet.
8. Kan du prata med din mamma om allt? - om mycket, men inte allt. det vill jag inte heller... min mamma ska va min mamma och inte min "bästa vän"
9. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - såklart
10. Har du varit gravid? - nix, men man har haft sina panik-dagar haha
11. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - när den dagen kommer, så kommer jag säkert bli överlycklig 
12. Choklad eller glass? - glass i stora lass. ben&jerry´s har en speciell plats i mitt hjärta
13. Push-up eller T-shirtbh? - push-up
14. String eller hipsters? - hipsters
15. Stövlar eller gymnastikskor? - stövlar
16. Kjol/klänning eller jeans? - klänning klännng och åter klänning

 

Fem saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - yes
2. Tror du på kärlek? - yeees
3. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? -ja
4. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - kan man ju säga...
5. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - yes I do

 

Tio saker
Det där eller det här

1. Kärlek eller pengar? - pengar
2. Vin eller öl?
- vin
3. Dag eller natt? - natt
4. One night stand eller förhållande? - förhållande
5. Tv eller internet? - tv
6. Pepsi eller cola? - cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? - vild fest
8. Färgfoto eller svart och vita? - färg
9. Telefonkontakt eller face to face? - de sista
10. Bilddagboken eller myspace? - inget


 

Nio ' har du nånsin'

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - ja

2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - ja

3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - ja
4. Har du hoppat bungy jump? - nej
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - ja

6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - jaaaa
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? - ja..
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - hahaa nä, men kanske skulle testa...
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? - ja men jaaa

 

tio känslor
1. Saknar du någon just nu? - ja, jag saknar alltid en massa folk
2. Är du glad? - ja
3. Är du fundersam? - den senaste tiden har jag tänkt och funderat alldeles för mycket
4. Är du uttråkad? - idag ja...
5. Är du tysk? -nej är det en känsla?
8. Är du fransk? - nej...
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - ja
10. Gillar du någon just nu? - igen....ja

 

 

Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? - 15.13
2. Namn? - emelie persdotter hellman
3. Vart bor du? - södertälje
4. Hur många barn vill du ha? - jag har väl tänkt mig omkring 2 haha
5. Vill du gifta dig? - jadå
6. Rullar du spaghetti eller skär du den? - skär
7. Har du ätit sushi? - försöker få i mig sushi en gång i veckan
8. Favoritglass? - igen...ben&jerry´s half baked
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - har bara en sort kellogs all-bran
10. Humör? - happy men trött


Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? - nej
2. Skulle du vilja väga mer? - nej
3. Skulle du vilja ha sex nu? - nej
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - faktiskt inte...taaadaaaa

 

Har

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - ja
3. Har du syskon? - ja
4. Har du någonsin haft sex med någon? - ja
6. Har du varit full den här månaden? - ja
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - ja
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - ja
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - ja
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nej
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - ja
13. Har du ljugit på någon fråga än? - ja

 

Vem

1. Vem älskar du? - om jag bara fick välja en enda person så skulle det nog vara min mamma, ni andra som kommer på plats nr 2 är min familj, silly, becky och rubbish.
2. Vem hade du senast sex med? ähhhhh
3. Vem vill du bli full med? - finns bara en, och det är becky beeecky, give me that beckyyyy!
4. Vem är den bästa artisten? - M.J forever
5. Vem pratade du senast i telefon med? - rasmus
6. Vem är snällast i världen? - kungen. meeeh inte vet jag
7. Vem vill du prata med? - nu? jag skulle vilja prata med Di Leva ;)
8. Vem sov du senast med? wilma
9. Vem såg dig full senast? - rebecca och ett spöke
10. Vem vet allt om dig? - bara jag, andra plats becca förtillfället :P
12. Vem kramade du senast? - ruben
13. Vem kan berätta allt för dig? - ni vet vilka ni är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0