tralalla laaaa ledig idag

jag har biljetter till hockeyn. men jag ORKar inte. jag vill fortsätta ligga i soffan och dricka glögg.

idag har jag sovit lääänge, sen begav vi oss ut i skogen. vilket äventyr vi hade i 1 h. vi träffade hundar och kastade kottar. jag o wilma asså.
sen åkte vi hem, myste lite framför tv.n. jag gjorde mig klar. åkte till stan, jag lämnade in min peak och boomerang jacka till den årliga kemtvätten. känns skönt att ha dem rena och fina nu när vintern är här.
efter det blev det en sen lunch på minako. jag tog en sushi. mumma...det var längesedan jag år minakos sushi- den är bäst fast dyrast i stan.
efter maten blev det lite shopping på stan, bla så köpte jag jättesöta små glögg muggar...som jag invigde direkt när vi kom hem. årets glögg X är super!
kollade på en film.
nu kladdkaka och glass.



grym film, så jävla hjärtskärande. den var lite jobbgt för att den var så obehaglig.
3½ räka.


GOOOOD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0