det här inlägget skulle ha publicerats i fredags

men jag var väl för ivrig...och sparade i utkast istället!

låtsas att det är fredag...

SKEPP OJOJ::kalas skoj ska det bli.

ikväll har jag ätit tacos och kollat på idol. olle var inte en av de bästa ikväll, men jag håller fortfarande på honom.
jag har packat min väska också. eftersom jag har beslutsångest så följde 3 st klänningar med...och 3 par skor...okej 4 par om man räknar med dem jag kommer att åka i. yäyääää thats meee.


imorgon då... ja.. jag ska jobba. ska försöka att smita iväg tidigt efter som jag ska vara hos syrran i hammarbyhöjden halv 4.
sen möter vi upp lite ljus-folk för en birka paradise tripp.

jag börjar bli nervös... båt fyfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0