så mycket bättre

lördagen var grym. tackilitack becky.

söndagen var lika grym. jag var heeelt förstörd. vaknade upp ur dimman vid 19 tiden.

idag då? JO becca kom kl 07.00. prick i tid. knackade på dörren (inte plingade) vi åt frukost och snackade om allt som hände i lördags. och söndags. haha... sen begav vi oss ut i kylan och skrapade bilen. det gick inte så bra..
E- jag fattar inteeee, varför går det inte att skrapa?
B- joo för att det är is, inte frost, is.
E - jo men iaf, det är skitsvårt.
vi byter isskrapa.
B- men va fan emelie, den böjs ju när man skrapar.
E- jag trodde att det skulle funka prima iaf.
B- dra ner på fläkten, det går snabbare då.
E- jag ser ju för fan ingenting.
B- kör

10 min efter jag lämnade becca i brunnsäng (skulle sätta på en tvätt), ringer mobilen.
B- hej... jag glömde hela min tvättpåse på täppis så nu kan jag inte tvätta
E- hahhahaha

sen jobbade jag. efter jobbet så gled jag runt i bilen. handlade, hämtade ruben, becca kom o  hämtade sin tvättpåse.

10 min efter att becca hade åkte hem ringer mobilen.
B- emelie, sitter min laddare i din dator?
E- hahahhahha
B-skratta inte

NU BLIR DET SÄNGEN!

just det, beccas nya tattoo...var totally awesome..ness.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0