hur man hittar tillbaka till hytten

JO man lägger ut spår (som hans och greta gjorde för att hitta tillbaka) jag lyckades hitta hem...eller?! jag vaknade iaf i min hytt. däremot hade maria gått och letat efter vår hytt i 1½h. innan hon kom på att man kunde fråga i receptionen. hon fick då en ny nyckel, och det gjorde att våra 2 andra nycklar blev ogiltiga. på söndagen gjorde vi om samma grej, tog med oss fel nyckel. fick gå och byta. när vi kom tillbaka till sthlm skulle vi gå ner och packa ihop och dra, näää då funkade inte nyckeln då heller. så vi bytte alltså nyckel 3 ggr på drygt 24h. ganska bra jobbat!

lördagen var awesome. så skönt mixat gäng på 11pers. vi gick ombord halv 6, vi slängde in packningen i hytterna och begav oss till baren. såklaaart! hahah hann med en drink innan buffén. vi laddade upp med varsin nubbe till förrätten. eller njaaa.. jag hade NOLL aptit (kändes lite oskönt... jag vet inte...folk i likadana träningsoveraller som trängs vid flundrafilén och laxpatén) hahaha nää riktigt ullared var det väl inte, men jag tappade aptiten av kön, av att ta med samma slev som alla andra...så jag plockade några räkor (med skal) och aioli. men det var gott! till de drack jag ca 5 glas vin. och 5 vatten. jag vet hur lampfolket fungerar...de KAN dricka..så varannan vatten är ett måste.
syrran å jag fick i oss liten mandeltårta, med hallon och grädde. satt som en smäck.

efter maten gick vi till hytten och gjorde oss klara, satt på tvn och hade på så mycket bättre. öppnade en mousserande. sen kom jonas, magnus och björn in till oss. satt och snacka lite och festade på.

vad som hände sedan kanske ni kan räkna ut.
live-bandet tyckte att vi var störda. hahha vi dansade som fan fast alla andra satt ner) vi körde lyft och kast med liten maria. sen gick vi vidare till olika ställen... vi shotta, vi hade grädde i alla drinkar, vi träffade roligt folk, vi skratta åt alla andra (för tjocka, för smala, för bönder, för speciella, för KORTA, för unga, för fula, för många töntiga tatueringar, bröt förmycket på finska hahha jag orkar inte med oss!!!!), . kl 03.30 kastade jag in handduken...syrran kom 1½h efter mig pga av att hon inte hittade hem. dagen efter var nästan bättre. vi hade skrattatacker hela tiden...alla var hel-flummiga och bakisdeluxe. så det ska vara.

så nu är mitt skratthumör och spritskåp påfyllt! tack för en grym helg!!!
FLÄSKHARE PÅ DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0