bilderna strular

bara så ni vet så försöker jag lägga upp bilder, men det funkar inte så värst bra! fattar inte vad problemet är, men... jaha...vad ska jag göööööra??!!!

jag pratade med thai-cilla idag. hon har det bra därborta, tror jag det. hur kan man inte ha det bra? ibland önskar jag att hon var här...hemma... eller okej, jag önskar att hon var här jämt!
vilken jäkla höst/vinter vi hade 09. jag, cilla, becca och sofi. alltid på G!
jag har så många minnen, så mycket jag bara kan skratta åt. allt som gick fel och rätt på samma gång! jag glömmer ALDRIG när vi ska åka och hälsa på rasmus efter lägenhetsvisningen och vi kör förbi gymmet... jag vill sjunka genom bilgolvet, ner i snön och stanna där.


typ enda bilden jag har på oss 4 (okej 5, JP är en av oss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0