3 maj

3 maj idag, vilket betyder att om EN liten pytte månad fyller jag år. 23 bast! ojoj...

jaa då var det måndag igen, vilket betyder att arbetsveckan är igång. det var jättejobbigt att stiga upp imorse, jag var så trött. men tillslut gick det. 

och nu tvättar jag. mina 2 nya klänningar fick ta mycket stryk i helgen, TACK VANISH för att du finns. jag hade liksom läppstift på de vita på ena klänningen, och brunpuder + drink på den andra. haha, men nu är de som nya igen.

imorgon blir det jobb som vanligt, sen drar jag och hämtar nina i nykvarn och då bär det av till borås (ska försöka komma ifrån lite tidigare från jobbet så det inte blir så fasligt sent när vi kommer fram). på onsdag är det möte med ljusexperten som gäller. 08.30 börjar det, dagen kommer att bli intensiv. avslutar också med minimässa.  får se när vi kommer hem till södertälje igen, men jobb i etuna som vanligt blir det på fredag iaf.

OCH PÅ LÖRDAG! jaaaa.... LADY GAGA! Kaaaaaaatchiiiiiiiiing!


becca o jag utanför GLOBEN förra lördagen, vi ses på lördag igen. å då blir det partyyyy all night long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0