onsdag - CHECK

min dag:

07.00. klockan ringde
08.15 gick upp och drack juice
09.00 ekonomiljus
10.10 jobbet
18.15 slutade jobbet
19.00 nykvarn, ut i spåret, sprang 2x9 min
19.30 mat - kära bror grillade köttfärsbiffar, till det blev det tzatziki, potatisklyftor och sallad. efterrätten blev gräddglass med äpple&kanel smak. konstig smak. jag blev påmind av julen... av en bulle av något slag. något kändes inte helt 100... näe inge mer äpple kanel smak på glass för min del. men det var ju tanken som räknades. snällt på lill-lördag och få efterrätt.
21.00 åkte hem till täppis.

i morgon är jag ledig. ska göra massa saker! berättar om det då!
sov gott allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0