hoho det är tisdag

men snart är det onsdag. vilket betyder att det snart är helg. haha nä men jag är ledig på torsdag... ÅH ÅÅÅ vad jag ska sova då. jag har inte sovit på år och dar. imorse kom 2 killar inklampandes vid 7 tiden. de skulle kolla värmepannan. wilma skällde i 30 min, jag vågade inte gå upp och visa mitt fula fejs.

dagen har inte varit speciellt bra, fick ta en hyrbil till jobbet eftersom företagsbilen är på rep. jag har inte kört växel sen jag tog körkort, 4 år sedan alltså. så det blev 2 motorstop i en rondell. så jävla usel, men sen landade allt i skallen och jag klarade mig hela vägen till etuna på egen hand. skönt, nu kan jag köra riktig bil också.

sen blev det en sen lunch. pizza. kände redan då hur allt fett i pizzan satt sig i mitt ansikte och i huvet. försökte få bort att ont med en huvudvärkstablett, men njää var rätt hängig resten av dagen.

efter jobbet åkte jag till täppis och bytte ut lamorna i köks, vardags och sovrumsfönstren. jag var tvungen att förändra lite... ny tid nya tag. på torsdag ska jag flytta in i MIN älskade lägenhet. jag har längtat efter den.

vad har jag mer gjort ikväll? beställt en klänning från nelly. kollat på DH och bara softat runt. ätit 2 apelsiner , lyssnat på salem al fakir som jag är hopplöst förälskad i. han måste vinna på lördag. HAN MÅSTE! han är så söt och snäll och braaaa... tralalla laaaaa
nu ska jag sätta mig på cykeln och cykla framför tvn. det är oscars. det är ganska underhållande.

godnatt GODNAAAAATT!




den ser ju bra ut så här iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0