det är mars

den här snön gör mig galen. allvarligt talat. jag var med om en olycka igår. jag och min far körde av motorvägen påväg hem från eskilstuna. vägen var moddig och pappa förlorade kontrollen över bilen när den började slira ut mot vägkanten. vi snurrade och körde rakt in i en snövall. i detta ögonblick trodde jag att min sista stund var kommen. jag trodde att jag skulle dö. att mitt liv skulle sluta såhär. helt sjuk äcklig känsla. jag har aldrig varit med om en bilolycka förut. precis efter så kände jag mig bara helt tom och skakis. va fan hände liksom? mår jag bra? är allt okej med pappa? allt slutade bra iaf. polisen kom efter 5-10 min och frågade hur allt var osv, de ringde efter bärgningsbil. en sak som jag upptäckte va hur snälla folk är! verkligen, när vi väntade på bärgning i 1 och en halv timme så stannade jätte många bilar och frågade om vi behövde hjälp. det känns så bra att veta att folk verkligen stannar och försöker hjälpa till. så tack alla snälla männsikor därute!!! när jag kom hem hoppade jag in i duschen o sen somande jag. mitt huvud var fortfarande i chock. längesedan jag somnade så tidigt. jepp, nu är det jobb som gäller. hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0