mätt som en plätt

sådär, då är det bara å hoppa in i duschen och göra sig redo för sängen. ska packa ner lite stuff som jag ska ha med mig till maria i morgon.
det känns kanske lite bättre idag, men jag längtar fortfarande tillbaka till hersan. känslan att vakna upp och tänka: INGET, gör mig lycklig. men jag vet, jag kommer ha samma känsla i magen när jag lämnar rebecca här i sverige. vi kommer inte ses på över en månad. känns helt freaky. jag vill inteeeee... men på samma gång vill jag inte vara här. det bästa vore om jag åkte till norge och frågade hennes boss om
 hon kunde jobba från distans, på kalymnos, som min pappa gör med vårat företag. undrar om beccas chef skulle godta det.


shibby

när jag kom hem från kreta förra gången, så fick jag världens finaste födelsedagsbukett från min bästa becky.
jag fick även en klänning, som jag älskar, den åkte på, på midsommar!


inte så bra bilder på klänningen, men den gick hem!

hejdå godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0