29 juni

fy fan va jag har tvätt. det är dödstrist! allt luktar liksom resväska, annat land, party, rök?, saltvatten, solcreme, grek. ja inte vet jag men jag måste verkligen tvätta allt, även det som jag inte använde på resan. så det är bara att sitta och vänta på tvätt nu varje kväll hela veckan.
men inte imorgon, då ska jag försöka åka tidigare från jobbet. ska hälsa på systeryster, vi ska nog äta en bit mat på söder å bara mysa. vi tänkte få ihop en träff innan jag drar till grekland. vet ej om jag sover över, jag är ledig på torsdag så det skulle ju funka.

jepp, men nu piper maskinen, så jag ska packa ihop och åka hem till täppis. göra lite grekisksallad och kolla på fotboll.
vi hörs säkert senare. oh just det, va lite duktig efter jobbet och gick ut en runda på 30 min. 

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0