vi säger godnatt

hej alla glada. nu är det sängen som gäller för mig och becca. jag ska jobba imorgon och becky är lagom trött efter att ha åkt bil från norge.

ikväll har vi bara myst. becca kom hit vid halv 10 med sushi. vilket var awesome. vi åt och pratade om allt vi missat den senaste tiden. vi har inte setts på 2 veckor!!! vi har också försökt att bestämma vilka outfits vi ska ha nästa lördag. shit asså, jag tycket sånt här är assvårt.

en ennan grej, whats the bigdeal with trosa?! aldrig fattat...
men å andra sidan... ingen fattar vad jag sysslar med på kalymnos varje sommar. bra jämförelse? NOT!

3 saker som gjorde mig glad idag:

* Holland vann över Brasilien
* Jag och sofi fick glass och milkshake + att jag äntligen fick en pratstund med upptagna rasmus
* du och jag alfred, du och jag

3 saker som gjorde mig mindre glad idag:
* skulle in på ica maxi och köpa lite nödvändiga ting (för ca en hundralapp) notan slutade på 1389:- BRA DÄR! det verkar som allt hamnade i min korg. 
* pappskallar som tankar bilen jättelänge, går in och betalar, ska gå på toa, köpa lite snacks. läsa tidiningen OCH inte kan flytta biljäveln från dieselpumpen! (och såklart finns det bara en på hela statoil)
* becca - emelie om du ska ha en body på dig nästa helg BEHÖVER du nog gå ut och gå en sväng ;)


snyggare kan ingen va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0