fredag

äntligen helg! och lång-helg dessutom.

igår var vi och åt middag hos mickey blue eyes. vi satt nära havet. när vi fick in maten kom värsta bongovågen över oss. jag blev såklart ganska arg eftersom jag var piffad till kvällen.men nu är det ganska kul när man tänker efter... typiskt oss... jätteblöta. maten också för den delen. men ska man vara envis och sitta nära vattnet så får man skylla sig själv.

ja.. sen blev det chill hemma på terassen. theo, hannes o pelle kom förbi. vi satt o lyssnade på musik, drack o snackade skit till kl 01, sen tog vi en bulle in till massouri. neon såklart. mötte upp niki, effie, sandra, göteborgarna o liza. tog det ganska lugnt... kom hem vid 05. nu har vi käkat frulle och jag ska göra mig redo för pserimos. JAAA igen, men det är bara för att alla vill uppleva total lycka.
ikväll ALL IN!!!! inga undantag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0