en liten pytte vecka kvar

det känns bra må jag säga...

life is good right now.

jepp min dag igår var ganska full, det blev jobb som vanligt. sen åkte jag o sofi till tuna park. jag hade värsta långa listan på allt som ska handlas inför resan. mamma behövde ett och annat också. hon har blivit en hejare på sudoku så jag köpte en värsting bok med 365 sudoku till henne. + 4 pocketböcker, o hennes favo godis-saltlakrits. wilma hade önskat sig ben, och bollar. pappa får hörlurar till datan :)
jag hittade 2 par skor, en bolero, en väska, solsidan säsong 1 på dvd, en bikini, massa smink, hårspray. något mer? minns inte...
vi åkte vidare ner till stan och satt oss på ett fik och åt mat. nachotallrik utan nachos till mig haha. men gott var det! åkte hem till tälje runt 21 tiden. fick lyssna på fotbollen på radion. OCH HOLLAND TOG HEM SEGERN! yesyes, hoppas verkligen att de vinner hela skiten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0