2 days left

sista arbetsdagen imorgon. det känns extra härligt att gå till jobbet då...

ja idag då, då har jag jobbat i 33 graders värme. tror att de var rekord. jag svettades som en gris. skönt.
efter jobbet åkte jag till min kära familj i nykvarn. nina har hjälpt mig med lite tvätt som jag inte har hunnit med. så snällt :)
de blev en jättegod kvällsmiddag tillsammans med jonas, nina, tilde, lucas, annika, stefan, ella , ida o nicklas. de blev grillat (NÄHEEE), coleslaw, sallad, potatis, sockerärter. till efterrätt blev det kladdkaka med glass (har nu ätit det 2 ggr idag haha)
poolbad och 25 grader kl 22...inte illa sverige...det börjar ta sig!





perfekt kväll!

nu är jag i brunnsäng, har fixat det sista och ska låsa och packa ihop. tömt brevlådan, stängt av alla apparater. för nu säger jag hej då huset, vi ses om sisodär 4-5 veckor!

NU hem till täppis! det blir sängen, å vad jag kommer att sova gott!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0