vi ÄR tillsammans igen

tillsammans igen; bambi, skalman och gazi är äntligen samlade igen. vi har käkat så jäkla mycket popcorn, godis, saft, läsk chips, dipp..yes ALLT! vi har tittat på let´s dance, pratat om allt vi har gått miste om de senaste 2 veckorna. o såklart har vi lirat buzz också!
vi laddar även upp inför morgon dagen, då ska vi göra eskilstuna osäkert igen.
jag och sofi jobbar som vanligt, becca och cecilia kommer med tåget vid sex-tiden.
VET ATT DET KOMMER BLI EN AWESOME KVÄLL! vi har bokat bord, så kl 21 ska vi ut och äta middag och dricka drinkar på "nya" centro.

jag har fått thailands gåvor från becca. en burberry bikini, en jimmy choo plånbok EXAKT en sådan jag hade önskat mig sååå himla nöjd, och ett par örhängen. TACK BECCKKYYYYY beccccckyyy! så jäkla kul att få lite presenter såhär på en fredagskväll =) allt var jättefint!

nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen så tjejerna får spela lite själva.

hörs kanske imorgon då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0