tjooho

jag är så himla trött. jag ligger i sängen med wilma och somnar snart.

lördagen var intensiv. kanske lite too much, men FÖR omväxlingsskull gjorde vi lite annat än bara nybron.
vi öppnade första bubbelflaskan 16.00. vi åt sushi och gjorde oss klara.
kl 19 kom taxin och hämtade oss, sen blev det födelsedagspartaj med spel, snacks, bål , bra musik och dans hemma hos sarah. kände redan då hur alkoholen steg rätt upp i huvet. men NEJ jag slutade inte. det blev en till flaksa bubbel... och lite annat. 
halv elva ringde jocke och sa att vi skulle komma till centro och ta en drink med han och hans vän. så jag och sofi åkte dit efter ett tag. sen är allt lite suddigt, jag vet att jag beställde in en bellinidrink med champagne (fortsatte mitt bubbel-tema) och att jag råkade hälla ut den över jockes vita skjorta. jag fick en ny, för det var den jag blev mest ledsen över,och inte att jag hade spillt över jocke, hahha...sen kom rasmus förbi och joinade oss. efter ett tag gick jag och sofi vidare till harrys. jepp...tror ni att jag klarade mig bra där? nope...
vi avslutade natten på nybron. hahah..jag fattar inte hur vi lyckades med allt. TUR att jag inte tog med mig kameran för höll knappt koll på mig själv.
jag ska ta det lugnt i helgen och fundera om jag verkligen ska fortsätta den här livsstilen. jag har ju så sjukt kul för stunden, men sen undrar man om det är värt det?
aja, faaaanks sofi för en awesome kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0