tisdag

idag har jag jobbat på som bara den. anders från eglo var hos oss på förmiddagen. vi kollade in nya katalogen, beställde på sortimentet och pratade om mässan som snart äger rum. vi åt en förbjuden lunch på mcdonalds. damn, jag kunde inte hålla mig ifrån den där el macon. hahha den var suuuper god, kul... nu är jag fast! minst en gång i veckan måste jag äta en el maco med såndär god krydda på pommsen...
nä men dagen gick fort, kom hem för ett litet tag sen. va och hämtade wilma hos dagmatte. de hade varit i stallet hela dagen och wilma hade sprungit runt i hundhagen och lekt med en pitbull, eller wilma ville inte leka med pitbullen för den lät som en gris och var lite föööör på henne. då blir hon bara irriterad. tror inte ens att hon gillar andra hundar. njoo ceasar så.
jag har ganska mycket på G... måste snacka av mig känner jag...
men vad ska jag göra när cecilia är i egypten och becca är i thailand? pratade ifs med dem idag. cecilia  är ju hemma snart, landar fredag. och rebecca har bara sisådär 11 dagar kvar. jepp dagarna går fort!

jag var så sjukt trött igårkväll, o jag drömde att jag körde bil med ögonen stängda till etuna. kul att jag drömmer om att köra bil dit. har jag ingen bättre fantasi än så?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0