jag som skulle bli smal

efter julen och fettonyår så lovade jag mig själv (ja vi kan ju kalla det ett nyårslöfte) att jag skulle gå ner lite i vikt. ja, skippa mina 3 chipspåsar med dipp i veckan. inte ta pommes till hamburgarna osv. ni förstår. men ikväll gick det inte så värst bra.
efter jobbet åkte jag å becca ner till crazy town och åt en middag. jag åt så jävla mycket. fattar egentligen inte hur allt får plats. när jag var klar med min million dollar cowboy oxfilé + en SKÅL pommes och massa sås(förrätt inräknad), högg jag in på beccas mos. fifan. man gör inte så, speciellt inte på restaurang. men jag var hungrig.
som tur va stoppade jag mig själv innan jag beställde in en efterrätt.
okej. imorgon börjar jag då! OKEJ!
jag ska ut och gå. okej, jag ska ut och halka. jag ska även försöka få med mig en kompanjon så vi kan stötta varandra, kanske inte live, men i telefonen? känns bra att ha någon att prata med när man inte har hund längre.
nog om detta.
livet rullar på (ja om man är fet)
nämde jag att jag blev berusad på mina 2 första glas vin?
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0