godnatt

nu är jag hemma igen. jag är super trött och har 1000 saker o tänka på. det är fan inte lätt när det är svårt. kom hem från mötet 19.30, åkte direkt till ssk matchen med cecilia. det var askul, fullsatt och härlig stämning.  bäst av allt var ju att de vann med 2-0 mot suckers-färjestad.
efter det skjutsade jag hem cecilia och såklart BROÖPPNING. ska bli skönt att byta stad.
när jag kom hem skrev jag en lista på vad jag ska göra i morgon.

packa wilmas väska
lämna wilma hos dagmatte
åka till ekonomiljus och hämta lampor
lämna in skor för omklackning
åka till jobbet i etuna
gå igenom fakturor, beställningar
hinner jag med att åka och köpa lunch?
boka bord tills på lördag
försöka sluta jobbet runt fyra-tiden
åka till systemet och ta ut cash
åka och hämta wilma
åka till mormor i sthlm, lämna wilma och bli bjuden på middag
åka hem
sola
duscha
måla naglarna
ha hyggis med becca å cilla
packa väskan till eskilstuna
sova

synd att ett dygn bara är 24 h.
känner att jag skulle vilja ha lite extra tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0