600

bra jobbat emelie. 600 inlägg på några månader. såklart att det var roligare att blogga i början, men de sensate månaderna har det hänt massa stuff jag inte har skrivit om här.
men aja DET fixar sig!!!
igår efter jobbet gick jag å sofi ut och åt på grappa. det var så gott! väldigt lyckad kväll haha, sen hade jag världens sovmorgon hos sofi. stackars sofi fick gå upp och jobba. själv har jag bara slappat hela dagen, det var jättejobbigt att köra till tälje. jäkla snöööö...DÖÖÖÖ!
nu har jag precis dammsugit klart lägenheten, ska hoppa in i duschen och krypa ner i sängen och börja mitt paradise hotel maraton. missat så många avsnitt nu :(
imorgon är det jobb igen, ska åka lite tidigare och hämta wilma hos mormor i hägersten. ska äta också, PLÄTTAR med hallon... mumsgott! mamma å pappa landar 20.30 så jag ska åka och hämta upp dem på arlanda.

hejsålänge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0