tjoo

söndag - och jag är inte bakis. härligt! (okej jag är liiiiiite lite pytte bakis) förlåt mamma.

igår blev jag kär i salem al fakir. han var som en ängel där vid pianot. helt klart rätt låtar som gick direkt till globen!
jag, becca och cilla satt här hemma och drack bubbel och snackade, sen gick vi till emma och challe där vi fortsatte förfesta. jag och cilla drog till 550. några drog till sthlm... hmm ja det blev en konstig avslutning på kvällen, men jag hade väldans kul.
speciellt i morse när jag räddade becka. jag hämtade upp henne hos emma och charlie och tog med mig anständiga kläder till henne så hon slapp gå den berömda walk of shame tillbaka hem till mig. hahha fy faaan va snygg hon var med partyskorna och mina hjärt-strumpor. hahah... SÅÅÅ AWESOME!
vi pratade igenom hur galen kvällen/natten varit. om alla taxi-turer. nycklar. iphones. ja... allt.

nu ska jag in i duschen, familjen lindström hämtar upp mig om en timme. vi ska hem till päronen och fira mamma. hon fyller år imorgon. ååå vad det ska bli gott med mammas mat! jag är läääängtat!

hej sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0