oh shit

vilken helg det var! fredagen var awesome. som sagt, det var mässfest på älvsjömässan. jag o emilia röjde runt som bara den. kul att träffa alla! efter dansen på mässan tog vi taxi in till söder och gick ut och dansade natten lång tillsammans med några fler.
lördagen låg jag hemma och bara njöt av dagen. kl 18 kom cecilia och hämtade mig, vi åkte till becca och hämtade upp henne, ÅÅÅÅ SEN DÅ..JO etuna till sofi. det blev middag och förfest hos charlie. avslut på NYBRON!
PARTEY FÖR HELA SLANTEN!

japp men nu är det ny vecka och nya tag. igår kväll var jag hos becca och hade hygg. ikväll är jag och cecilia hos becca och har hygg. super hygg, för att hon hade lagat mat till oss alla. gulligt tycker jag. och gott! mumsfillibabba. nu sitter vi och är mätta framför so you think you can dance.

orkar inte blogga för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0