hej

ja... det blev inte så mycket jobb idag om jag ska vara ärlig. jag satt mest i telefonen och panik pratade med alla möjliga människor jag känner. efter många om och men så har jag nu lagt mitt slutgiltiga bud på lägenheten.
japp... nu är det bara vänta och se... hur morgondagen slutar... OJOJ..
efter jobbet åkte jag och sofi till tuna park där vi mötte upp tina. jag handlade lite smått och gott. mascara, hårspray, en ring och spetsstrumpbyxor å lite annat krafs.
sen åkte vi till stan och tog varsin nachotallrik på ett café, vi satt där en bra stund och bara snacka skit. kom hem till mina föräldrar i brunnsäng vid 22-tiden...och där blev jag kvar till halv tolv. vi började prata om lägenheten och sedan när jag skulle skriva ut mina mäss-biljetter så började såklart skrivaren att krångla. åååå jag fattar inte, allt sånt händer bara mig. så jag får fixa skiten imorgon på mässan. (ooo ja, va kul att stå i onödiga köer!)

ja, imorgon ska vi till älvsjö och gå på northen light & furniture fair. nina hämtar upp sofi vid tåget i nykvarn. sen hämtar de upp mig vid täppis.

ska verkligen bli kul att se alla nyheter och träffa allt folk!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0