gokväll

MÅÅÅÅÅNDAG - CHECK!

den här dagen gick ju snabbt, jag är redan hemma i tälje. sitter hemma hos mamma å pappa. bara softar lite såhär efter jobbet, ska äta lite hade jag tänkt...

ja, jag har iaf varit på visning med min far, jag är kär...yesyes, men jag vet inte om jag vågar ta steget.
becca säger, gå på magkänslan. men grejen är att jag KÄNNER ingenting, jag har ingen magkänsla. (då kanske det betyder att den inte är något för mig), men den är verkligen emelie, nybyggd, jättefin, har allt, awesome balkong på 15km2...
jag är så jävla rädd, men jag tycker verkligen om lägenheten! tuff situation...!
hjääälp...

ja vad händer ikväll då? ingeting, jag ska ta det lugnt. lägga mih tidigt och samla krafter till veckoslutet, för då jääääklar ska jag slå klackarna i taket!

hej så länge...
GRATTIS MAMMA!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0