söndag

jag mår så dåligt, hjälp mig. ge mig mcdonalds. nej pizzaaaa... nej kebab. ge mig allt. jag skiter i att jag har varit super duktig och gått ner 4 kg. jag ska ha fet mat, och det är NU!
gårdagen var crazy. jag o becca fick ännu en tillsägning av grannen. för hög musik tydligen.
vi vågade inte öppna först för att vi trodde det var spöket.
sen liftade vi ner till stan. vi lyckas med de mesta jag o becky.
sen blev det flamman. hade kul.

jag vaknade för en stund sedan. huvudvärk deluxe kan jag ju säga. som sagt. jag behöver mat. men jag orkar inte ta mig från sängen.

nu är iaf nyår klappat och klart! känns bra att göra något nytt. jag, ruben, josse, anders, linn och niclas ska till sthlm, bo på hotell, äta middag på cirkus och kolla på we will rock you. kanske drar till skansen efter showen men vi ska iaf avsluta med att dansa in de nya året på nån klubb.
kommer bli super tror ja!
nu ska jag gå och dö . hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0