så jäkla skönt att helgen är här!

wiho va kul. imorgon drar jag, becca, annie, ruben och förhoppningsvis andres till gävle för att hälsa på festprissen lundberg. ska bli sjukt kul! först och främst ska det bli kul att göra någonting nytt. fan asså, jag är super taggad.
kul att träffa martin igen och kul att vara tillsammans med roliga människor!
jag kan dock inte bestämma mig vad jag ska ha på mig, becca var här för en stund sen. vi pratade just om klädsel... tänk om gävleborna går ut i jeans eller så. eller stövlar och inte öppna klackar? hahah äh, vi kör altid på som vi alltid gjort. inga undantag!

jag ska hinna med att jobba imorgon också, ska försöka åka hem tidigare för att duscha och hinna göra mig lite klar innan vi ska dra vid 17.

hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0