klappat och klart

inför nyår. jag är nöjd. kan inte bli mycket bättre än såhär!

jag, ruben, josse, anders, linn, niclas, anna och david har bokat hotell på stureplan. middag på cirkus, sedan ska vi se showen we will rock you (jag har poppat queen låtar 2 kvällar irad fö att komma i form). vi har även köpt biljetter till whiteroom där vi avslutar natten.
otroligt skönt at slippa taxi och förvirring på nyår. och såklart att SLIPPA laga mat, duka o fixa och städa undan. nu kan vi vara precis hur vi vill.

nu till mitt lilla problem. val av klädsel. och av frilla.

nåja, jag har en dag till på mig och tänka ut det.

ikväll har jag ätit tacos. nu mys med min mosters hemmagjorda lingonglögg(som är helt awesome) och zorro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0