klaaaart

hejhej hallååå där. torsdag idag. jag har varit på media markt på heron och köpt nya one tree hill boxen. hittade även julklappar till mamma och pappa. sedan blev det ikea. åt lunch och hittade mycket smått och gott. som ljus och MATLÅDOR eftersom alla på jobbet snor mina hehe. köpte även vinglas eftersom vi lyckas ha sönder typ 1 varje helg. ooo cosmoglas. måste göra cosmosar på lördag!!!
efter det blev det hm i kungenskurva. avslutade med skärholmen där jag handlade resten av alla julklappar. känns så jäkla skönt att ha allt avklarat nu. YESYES!!!
nu blir det middag och sedan oth resten av kvällen.
imorgon ska jag jobba, sen blir det lunch med vännen rasmus och på kvällen idol för hela slanten. egnentligen borde jag sura eftersom olle inte gick vidare, men man kan ju kolla in allt annat som händer i globen. just det, mormor fyller år också, alla ska dit men jag vet inte om det hinns med. jag får fira lilla mormor i värmland dagen innan julafton istället.

HEJSVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0