jävla skit

ssk förlorade matchen i sista sekunden. det var så äckligt, känslan i hela kroppen. 1 sek kvar! åååå jag blev fly förbannad. Ett + i kanten får maten, vinet och EFTERRÄTTEN vi åt medan vi kollade på matchen...lite kallare än vanligt när man satt så nära isen bara...men det var trevligt med lite tisdags underhållning.

min helg var toppen! great. den var awesome. den var oväntad. den var rolig. jag var full och glad i 24 h... jag längtar lite tillbaka. till sköna soffan, martins oboy shots, goya och thailändskorna. för inte tala om bocken.
klart slut för idag.

ps. jag fick mitt lån beviljat idag. så nu äger jag snart en halv lägenhet. fuckin great.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ssk suger

2010-12-07 @ 23:23:16
URL: http://fulnejtack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0