jag vill inte

att folk som jag inte känner...eller vet vilka de är, kommenterar taskit på min blogg. så du, fulnejtack(tror iaf att jag är snyggare än dig). ta dig i röven. gillar inte du mig, gillar inte jag dig heller eller er!! fuckface!

nog om tråkigheter, igår såg jag sista harry p. filmen. halvblodsprinsen.  den var bra. lite oväntat slut. vad gjorde jag mer igår då? jo handlade lite julklappar, men jag blev på sånt dåligt humör av alla leksaksaffärer man inte hittar i så jag la ner det ganska snabbt. mormor fick iaf ett par fina örhängen från pilgrim.
efter det åkte jag och storhandlade. MAT MAT MAT goood mat. avslutade på olearys, ssk match och världens bästa dijonpasta med biff m. vitlöksbröd. åt tills jag sprack.
väl hemma på täppis blev det glögg och filmen fame. den var helt ok.

idag har jag jobbat, och om jag kan ska jag försöka hinna med potter på bio. heron ska det va!

Kommentarer
Postat av: ful?

2010-12-02 @ 22:37:34
URL: http://fulnejtack.blogg.se/
Postat av: ful

skämtar ju bara!

2010-12-02 @ 22:38:18
URL: http://fulnejtack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0