wihoo

jepp då är man hemma igen...framför bästa vännen - tvn. lyxfällan. väldigt roande.

efter jobbet så gick jag ut på en powerwalk runda...eller runda och runda, jjag gick hem till becca. TUR som jag har började det åska och blixtra och STÖRT regna precis när jag kom fram till hennes hus. helt sjukt mycket regn. så vi satt på bron en stund och njöt av åskan innan vi gick in och började planera våran helg.

ja som vi alla vet är det valborg imorgon, det var en kul "högtid" eller fylletid när man var ung. (skolung) nu känns det sådär... de blir en lugn kväll på grönan för min del, eller så går vi ut och äter en smarrig middag på nån restaurang i södertälje. avsluta med lite buzz på täppis kanske?

på lördag blir det andra bullar, då blire partyyyy! (ledig som jag är) jag, becca och nathalie drar iväg till etuna där vi ska festa så mycket som vi orkar med. hoppas på en awesome kväll.
vet inte riktigt hur schemat ser ut, men jag får all info imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0