påsklov

YES! om 2 timmar slutar jag jobbet, sen är jag ledig i 4 hela dagar. kommer inte ens ihåg när jag var ledig så länge sist... å det ska bli så härligt. jag har ganska mycket inplanerat så de här kan bli en ganska rolig påsk... trots att jag inte har nån familj att fira den med. min bror har försökt att få över mig på middag nån kväll, men jag har liksom inte tid...hehe
ja, idag var det sista dagen med bilen. kommer sakna den lite nu hehe...
efter jobbet ska jag och sofi åka till slagsta glass. de öppnar för säsongen idag, så vi ska få oss varsin glassnäcka ..mums. efter det ska vi hem till sofi. får se hur kvällen slutar. HEJSVEJS!



goaste glassen som finns =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0