oj

haha jag var visst redan lite dragen när jag skrev förra inlägget.

våran kväll kunde inte ha blivit mycket bättre. å va roligt det var att bara va vi 3 också. vi pratade och skrattade åt allt. gamla minnen och allt sånt.
det blev goldenhits i sthlm, med 3 rätters middag och show. vi drack vin i mängder och massa drinkar. sen blev det party och dans tills stället stängde.
undra vem som egentligen blev fullast... haha jag har hört att jonas forfarande är sängliggande. haha amatör säger jag bara...
jonas tog taxi hem till nykvarn halv 5, jag och syrran kom i säng vid 5 tiden om jag inte minns helt fel. eller jag somnade i världens oskönaste ställing i soffan. med nacken helt skruvad. jätteskönt.

ny vecka, nya tag. right.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0