LÖÖÖÖRDAG

jag tänker inte tänka 1 sek mer på att jag mår som jag gör för TONIGHT IS THE NIGHT! inget kan stoppa mig, alla baciller kan dra dit pepparn växer! haha

jag ska börja göra mig klar nu, fixa naglarna, duscha och skrubba. brun utan sola mig (jag har blivit jätteduktig, att inte gå till solariet, typ 3 månader sedan sist) tummen upp!
sen ska jag fixa håret och välja vilken klänning/skor/väska jag ska ha. packa övernattningsväskan (sover hos syster som bor vid gullmars).
halv 4 drar vi iväg, jag har laddat upp med bubbel i bilen. SEN BLIR DET PAAAAAARTY! jag är så jäkla taggad...
jag kan inte skriva hur schemat för kvällen/natten ser ut för att jag vet att en viss person kan läsa min blogg och då pajar vi hela grejen.

jepp, vi hörs i morgon om jag inte mår alltför dåligt och soffan är min bästa vän. (troligtvis blir det så, för att jag tror inte alkoholen/kortet har någon limit ikväll)

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0