alltid lika jävla jobbigt

ja, nu drar min resväska iväg igen. det känns inte bra den här gången. för att jag kommer att bli ensam, eller jag kommer att känna mig ensam. cecilia är min bästa vän och hon finns alltid kvar, även om de går flera månader mellan de gånger vi ses, så känns det på något konstigt sätt att hon hela tiden är med mig.men nu är allt bara jobbigt! ÅK INTEEEEE IFRÅÅÅN MIG!
jag längtar efter sommaren. nästa gång vi ses är på vårat favorit ställe på jorden - kalymnos. och såklart måste jag hälsa på henne på kreta!
usch... den har tiden har gått alldeles för fort! hon kom ju just hem! eller ?!

ikväll har vi varit här hos mig. jag, cecilia och becca. vi har gjort de vi är bäst på. käkat popcorn, ostbågar, saftat saft, ätit godis (jag o becca fick varsitt påskägg av cecilia), och kollat på skräckfilm. skrämt upp varandra så våra hjärtan gick sönder. ja...snippsnappslut. fan...

JAG KOMMER ATT SAKNA DIG!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0