the ugly truth


haloj. vi har varit på bio ikväll. vi såg the ugly truth med bla. greys anatomy katherine heigl. trodde det skulle vara en i mängden av alla kärlekskomedier och att ruben skullle hata mig som vanligt när jag lurat på honom att gå på en chick flick. men den var faktiskt "brutalt" rolig.

innan filmen så åt vi på grekiskakolgrillen, sen en sväng förbi brunnsäng och hämtade mina nytvättade kläder.

nu kollar jag på kommissarien och havet på tv4.

önskar att jag var ledig imorgon. jag vill att den här veckan ska gå fort så att det kan bli helg!

veckans planer.
mån-tis-jobba.
onsdag-möte ljusexperten i viared.
torsdag-hemfärd och förhoppningsvis ledig! städa, tvätta, skärholmen med becca, kolla reprisen på VMA 19.30. 
fredag-jobba, på kvällen BIO flickan som lekte med elden
lördag-jobba ...äta på minako med tjejerna, sen PARTY!
söndag- jag planerar att vara bakis. HELA DAGEN!

Godnatt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0